top of page
FAQ
-
Når kommer det nye varer?Hos Kalea er vi alltid på jakt etter nye leverandører som tilsvarer våre verdier. Derfor kommer det hele tiden nyheter til nettbutikken og varelageret vil skiftes ut.
-
Når kommer bestillingen min?Vi bruker 1-3 dager på å få bestillingen til den er sendt fra lageret vårt. Etter det bruker Posten eller Postnord 2-5 dager på å levere pakken, kommer an på hvor i landet du bor.
-
Varen min er skadet, hva gjør jeg?Hvis varen er skadet ved levering eller under transport, ber vi deg om å varsle oss så raskt som mulig via e-post, helst på ankomstdagen. Det er viktig at du gir en grundig rapport om eventuelle skader, inkludert bilder og beskrivelse av både varen og emballasjen, sammen med ordrenummer og fullt navn. Ta vare på både varen og emballasjen inntil du hører fra oss, i tilfelle vi eller våre leverandører ønsker varen i retur.
-
Hvordan returnerer jeg en vare?Returnering er en enkel prosess med følgende trinn: Start returprosessen online ved å registrere returen din. Du kan også fylle ut den vedlagte returseddelen med en passende returkode. Pakk varen(e) forsvarlig i den originale emballasjen. Bruk den medfølgende returetiketten og fest den på pakken for å sikre en smidig retur til oss. Send returen tilbake ved hjelp av den samme leveringsmetoden som ble brukt ved levering av pakken.
-
Varen jeg har lyst på er utsolgt, hva gjør jeg?Varelageret vårt er lite, så vi tar inn et lite parti fra hver av leverandørene våre. Ta kontakt via chatten så skal vi se om vi kan få løst det.
bottom of page